TISDAG

Ojoj om det inte var dålig upptadatering förut så är det
verkligen det nu haha. Det har både varit mycket i
skolan sen har datorn inte varit så positiv till att fungera
som jag vill.

Tråkigt att jag inte upptaderat mera känner jag nu när
ja skulle vilja berätta om saker som hänt för ett tag sen
men de hoppar jag över. Jag har iallafall gjort massor med
roliga saker och känner att jag måste verkligen hålla i
pengarna nu, ellerhur maggan haha.

Våren är även på väg och hur skönt är inte det nu är det
hela 4 plusgrader ute och det är riktigt skönt ute hör
jag mamma säga nu, härligt :)

Nej nu ska jag gå jag tänkte lägga upp lite bilder
senare så håll utkik!


Kommentarer
Postat av: bäzt

saknar dig

2009-05-22 @ 19:22:34
URL: http://sjolundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0