MYSIG HELDAG MED FAMILJ

Godmorgon.
Nu är det dax att bege sig iväg denna tidiga lördag. det ska bli en
hel dag med mamma och syster i Västerås. Det ser jag framemot
för det händer inte så ofta att vi alla gör något tillsammans.
Vi ska kolla efter en balklänning till mig och några byxor till min
syster. Vi ska även äta på stan och senare mot eftermiddagen
blir det  bowling det ser jag framemot!

Och det tar inte slut för att vi kommer hem, vid 20.00 sitter vi
bänkade framför melodifesivalen med lite godis och sånt gott :)


Syster och jag


Petra mamma och jag

Åh förresten fick jag VG i svenska B som jag legat efter med
men äntligen är klar med, jag är så lycklig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0