LUGN FREDAG

Idag är det fredag de är väl ingen som har missat de, vi har
även sportlov gud va härligt!

Nu är jag med Lisa vi ska bara ta det lugnt och ha det mysigt
jag hade tänkt att jag skulle plugga trots att det är lov men så
kan de bli när man ligger efter med vissa saker. De vore ju
skönt om man kunde bli klar med de ihelgen så man inte har
plugget i bakhuvet när jag och Malin ska åka till Göteborg =d.
Nu är det inte långt kvar!

Jag ska ta och ringa min favorit Malin lite senare och prata lite skit
för jag har hört att hon också ska vara hemma och ta det lugnt :)
Nu ska jag va social med Lisa bye!


Lizzen på bild. Hahahha jag och Malin då hahahha, ja de va kul för dom
som förstår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0