CYPERN =)

hellu=)

I morgon åker vi äntligen:) Jag och min bästa mallan sticker från denna håla och åker till Cypern för att få ännu fler roliga minnen tillsammans:) Ska bli så himla underbart att bara komma till solen och det kunde ju inte vara bättre när man har malin med sig:) sol,bad och partaj står på listan men först och främst avkoppling och tid för att umgås med varandra:) Tror verkligen att vi kommer att uppleva någonting som vi aldrig kommer att glömma:) Vi har gjort massa roliga saker men det har varit inom Sverges gränser och kan vi ha så kul som vi har i Sverige så vet jag att vi kommer att ha skit kul där borta:) Vi är så olika som man kan bli men passar ihop som pusselbitar, kanske just därför;) Nej ja  vill bara avsluta med att säga att jag och malin kommer att äga Cypern nu när vi åker;) För jag och malin tillsammans slår allt och alla<33

Kommentarer
Postat av: malin

tönten jag sitter o gråter av det du skrev hahaha älskar dig mest<3

2009-08-21 @ 06:09:20
URL: http://sjolundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0